Doktor sztuki, dyrygentka, pedagożka, śpiewaczka. Jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina (klasa prof. B. Goli) oraz Musikhochschule Lübeck (klasa śpiewu solowego prof. U. Niss). W Niemczech poznała metody nauczania pochodzące ze słynnej niemieckiej szkoły wokalnej Martienssen-Lohmann. Działalność artystyczną rozpoczęła już w trakcie studiów, koncertując z orkiestrą Filharmonii Narodowej, Kristiansand Kammerorkester, Sinfonią Varsovia, Warsaw Chamber Orchestra, Concerto Avenna i Orkiestrą Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. J. Kiepury. W swoim ma dorobku nagrania płytowe, radiowe i telewizyjne.
W latach 2006-2012 pracowała jako chórmistrzyni w Mazowieckiem Teatrze Muzycznym ,,Operetka” im. J. Kiepury. W 2015 roku została dyrygentką i kierowniczką artystyczną chóru Alla Polacca przy Teatrze Wielkim Operze Narodowej, z którym zdobyła w ciągu kilku lat najwyższe nagrody na chóralnych konkursach polskich i międzynarodowych: Grand Prix (Cantio Lodziensis,2016), Złoty Dyplom (Cracovia Cantans,2018), III miejsce (Llangollen International Musical Eisteddfod, 2019), I miejsce (Cantio Lodziensis, 2019), I miejsce (Syberiada,2019), I miejsce (33. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Religijnej im. ks. S. Ormińskiego w Rumi, 2021), I miejsce w kategorii Folk music (Grieg International Choir Festival w Bergen, 2022).
Jako dyrygentka przygotowuje koncerty chóralne i wokalno-instrumentalne i promuje muzykę polską w prestiżowych salach koncertowych w Polsce, Walii i Norwegii. Obecnie pełni funkcję asystentki na Wydziale Dyrygentury i Wokalistyki Chóralnej, Edukacji Muzycznej i Rytmiki Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Wykłada metodologię prowadzenia zespołów wokalnych, śpiew solowy, emisję głosu i dyrygenturę. Przygotowała chór UMFC do wykonania koncertowego opery „Cavaleria Rusticana” P. Mascagniego pod dyr. M. Caldiego i „Stabat Mater” K. Szymanowskiego po dyr. A. Dumali.
Jej pasją jest praca z głosem, oddechem i ciałem. Kształciła swoje umiejętności w Middendorf Institute for Breathexperiencew Berlinie oraz podczas kursu terapii manualnej krtani według protokołu J. Liebermana „Osteopathic Management of Muscle Tension Dysphonia and Associated Symptoms’’ w Hamburgu. Uczestniczyła w kilkumiesięcznych warsztatach Breathing and The Voice(The Dimon Institute).
Współpracuje z działem Edukacji Teatru Wielkiego Opery Narodowej, prowadząc wykłady dla dzieci i młodzieży oraz Warsztaty Wokalne 25+ dla śpiewających amatorów. Przygotowała chóry do spektakli edukacyjnych „Rozterki miłosne według Krakowiaków i Górali” (2016), „Sen Nocy Letniej” (2017) i „I love Moniuszko” (2019). Jest autorką publikacji naukowych dotyczących kształcenia chóralnego.